Până la sfârşitul acestui an, echipa International Leasing are ca principal obiectiv deschiderea unui număr de încă zece unităţi francizate. Cu o experienţă de peste 11 ani în domeniu, compania caută parteneri-agenţi pentru zonele Constanţa, Covasna, Dolj, Harghita şi Vrancea. Firma continuă astfel dezvoltarea reţelei de parteneri strategici care să ofere o gamă completă şi complexă de servicii, finanţând în sistem de leasing financiar autoturisme, echipamente
Până la sfârşitul acestui an, echipa International Leasing are ca principal obiectiv deschiderea unui număr de încă zece unităţi francizate. Cu o experienţă de peste 11 ani în domeniu, compania caută parteneri-agenţi pentru zonele Constanţa, Covasna, Dolj, Harghita şi Vrancea.
Firma continuă astfel dezvoltarea reţelei de parteneri strategici care să ofere o gamă completă şi complexă de servicii, finanţând în sistem de leasing financiar autoturisme, echipamente şi utilaje noi şi second hand şi bunuri imobiliare. Într-o etapă iniţială de dezvoltare, agentul International Leasing va acţiona pe piaţa judeţeană ca o interfaţă între finanţator (compania-mamă) şi utilizator (clientul de leasing), având drept obiective promovarea, intermedierea şi negocierea contractelor de leasing financiar încheiate între aceştia.
Odată ce viitorul partener francizat a dobândit experienţă în rularea serviciilor de leasing financiar, agentul partener va trece la statutul de partener francizat International Leasing, alăturându-se reţelei deja existente.
Costurile dezvoltării unui punct de lucru, care va fi realizat după criteriile companiei-mamă, vor ajunge la aproximativ 30.000-40.000 de euro, în funcţie de locaţie şi de renovările necesare. Cele mai importante caracteristici care conturează profilul viitorului agent International Leasing sunt: vârsta cuprinsă între 30 şi 45 de ani; experienţă minimă (un an) în domeniul financiar-bancar şi activităţi de leasing; abilităţi în marketing/vânzări; spirit antreprenorial; obligatoriu permis de conducere şi cunoştinţe solide de operare pe calculator.
Printre principalele responsabilităţi ale agentului International Leasing se numără: promovarea produselor şi serviciilor firmei către utilizatori, asistenţa acordată utilizatorilor pentru întocmirea corectă a documentaţiei de finanţare, analiza corectitudinii documentaţiei şi depunerea dosarului de leasing către finanţator spre aprobare etc.
Cu o primă franciză deschisă în Braşov la sfârşitul anului 2006, serviciile International Leasing sunt oferite la nivel regional printr-o reţea de 12 agenţii şi trei unităţi ce activează în sistem de franciză. n