Indiferent de vârsta pe care o au, antreprenorii din întreaga lume ar trebui să învețe lecția dată de un tânăr de 12 ani care a tranformat obstacolele în oportunități. Zack Marks și-a lansat o rețea de socializare gratuită, Grom Social, dedicată adolescenților cu vârste de până la 17 ani. Cum de i-a venit această idee? Facebook l-a scos din rețeaua sa de două ori, pe motiv de încălcare a restricției de vârstă.
Astfel, tânărul s-a ambiționat și și-a creat propria rețea de socializare, bazată pe tineri care, de asemenea, au interdicție pe celebrul site. Zack a împrumutat de la fratele său 2.500 de dolari pentru a demara proiectul, iar în prezent, rețeaua sa are integrate Instagram și Twitter, respectiv un conținut educativ pentru copii, inclusiv tutori ce îi pot ajuta să-și facă temele pentru la școală. Ca și utilizatori, Grom Social numără 7.000 de membri.
Dacă rețeaua tânărului va continua în acest ritm, poate atrage utilizatorii mai tineri ai Facebook. Până atunci, Gram Social poate deveni o mină de aur pentru companiile de jucării sau cele care au ca public țintă adolescenții.