Proiectul, inițiat la 15 august, vizează promovarea în scop turistic a 6 fortificații medievale din Brașov: cetățile medievale Făgăraș, Rupea, Feldioara și bisericile fortificate Prejmer, Harman și Viscri. TomTouch a ales pentru derularea campaniei opt stații interactive, două stații de autobuz din București (zona Unirii), trei stații de metrou (Victoriei, Romană, Unirii) și trei stații de autobuz din Brașov.
Aplicația a atras atenția tinerilor și prin forma de prezentare care este una deosebită. Pe un ecran interactiv, care are o grafica ce in mod intuitiv provoaca sa te apropii si sa-l atingi – rulează în partea de jos un slideshow cu scurte prezentări ale obiectivelor turistice, iar în partea de sus un material video cu cetățile. Utilizatorii intră apoi într-o bibliotecă virtuală, fiecare cetate având propria carte care se deschide, ce poate fi răsfoită, conținând povești ale cetăților, fotografii și materiale video. Tot în bibliotecă există si posibilitatea de a rezolva puzzle-uri cu cetățile și un buton sub forma de călimară unde utilizatorii pot lăsa feedback. Terminalele sunt dualtouch, in plus fata de simplul touchscreen, acum sunt posibile si manevrarea fotografiilor – marirea, micsorarea sau rotirea lor, fiind posibila citirea simultana a 2 atingeri pe ecran.
Această prezentare atrage deja peste 1.300 de utilizatori pe zi, conform rapoartelor de utilizare, dintre care peste 800 răsfoiesc cărțile, fără a se opri doar la primele pagini. În plus, un utilizator deschide în medie două astfel de cărți, iar peste 350 dau feedback pe zi. În aceste condiții, se estimează ca până la finalul campaniei, pe 14 octombrie, aplicația să fie accesată de peste 75.000 utilizatori. Campania „Brașov- Călătorie prin istorie” va continua și anul viitor, tot într-un interval de două luni.