De exemplu, în Marea Britanie, seria de personaje, ce include o regină egipteană sau un pitic malefic, a dus la creşterea cu 10% a vânzărilor Lego în prima jumătate a acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările totale ale grupului au crescut în primele şase luni ale acestui an până la aproape 1 mld. euro, iar cota de piaţă globală a Lego a atins 7%, faţă de 5,9% la finalul anului trecut, potrivit datelor companiei.
Un alt motiv al creşterii este acela că Lego nu este foarte afectată de creşterea costurilor cu forţa de muncă din Asia, unde se produc majoritatea jucăriilor, pentru că danezii au producţia concentrată în Europa, în Danemarca, Cehia şi Ungaria.
Jorgen Vig Knudstrop, CEO al Lego, spune că grupul a obţinut creşteri de două cifre pe toate cele 130 de pieţe unde este prezent, cu excepţia Japoniei, afectată de cutremurul de la începutul verii şi că acestea reprezintă doar începutul, pentru că cele mai bune luni pentru vânzările de jucării sunt de obicei la sfârşitul anului.
Lego revine la modă şi pe profit
28 septembrie 2011, 16:06
Ultima modificare în 28 septembrie 2011, 19:06
Succesul noilor minifigurine, mai ieftine, contribuie la rezultatele foarte bune pe care le va obţine anul acesta producătorul danez de jucării Lego.
Etichete: jucarii
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook