Producătorul de mobilă Lemet a înregistrat, anul trecut, prin propria rețea de magazine Lem’s, afaceri de 231 milioane de lei, în creştere cu 10 procente față de 2012, într-o piață evaluată la aproximativ 3,34 mld. lei.
Peste 20 de procente din vânzările rețelei Lem's au fost generate de produse de tapițerie, cum ar fi canapele, paturi sau scaune. Practic, anul trecut în rețeaua de magazine au fost vândute peste 5.000 de paturi tapițate și peste 17.000 de canapele.
”Ponderea semnificativă pe care o au vânzările produselor de tapițerie se datorează, pe lângă dezvoltarea acestui sector în cadrul companiei, faptului că o canapea trebuie înlocuită mai des decât alte categorii de obiecte de mobilier. O canapea este folosită mai intens, prin urmare gradul de uzură este mai ridicat”, declară Alexandru Rizea, proprietar Lemet.
Compania a început dezvoltarea sectorului de produse tapițate în 2010. Până în prezent, investiția totală în această zonă de produse s-a ridicat la aproximativ 1 milion de euro.
În acest an vor urma noi investiții în echipamente și materiale, cu scopul de a mări numărul de produse și a diversifica gamele de canapele, paturi, colțare și scaune. Aproximativ 10 procente din produsele tapițate, cât și mobila corp sunt achiziționate de către clienții Lem's prin carduri de cumpărături în 6 sau 10 rate fără dobândă.