Producătorul de mobilă Lemet a înregistrat, prin reţeaua proprie de magazine, afaceri de 231 milioane lei, în 2013, în creştere cu 10% faţă de 2012, în condiţiile în care piaţa românească de mobilă s-a situat anul trecut la aproximativ 3,34 miliarde lei, nivel similar cu cel cu 2012.
Lemet a vândut, în 2013, sub brandul Lem's, produse de tapiţerie în valoare de 46,2 milioane de lei, reprezentând 20% din totalul vânzărilor, respectiv 5.000 de paturi tapiţate şi 17.000 de canapele.
Compania a început dezvoltarea sectorului de produse tapiţate în 2010, cu investiţii totale de aproximativ un milion de euro, iar în 2014 vor fi continuate investiţiile în echipamente şi materiale, pentru diversificarea gamei de canapele, paturi, colţare şi scaune.
“Segmentul tapiţeriilor este destul de dinamic şi este important să dezvoltăm continuu noi produse, să avem o gamă cât mai variată. Luna aceasta lansăm peste 250 de decoruri şi noi texturi de materiale (…). Strategia noastră este să acoperim o categorie largă de nevoi şi preferinţe, astfel produsele de tapiţerie din magazinele Lem's se înscriu într-o gamă de preţ care variază de la accesibil la premium. Producem canapele modulare adaptabile oricărui spaţiu, care pot fi cumpărate cu preţuri începând de la 1.000 de lei, până la patul Bourbon, un produs ce poate fi customizat cu pluş sau piele sidef cu cristale”, precizează Alexandru Rizea, proprietarul companiei, citat de Agerpres; magazinele de mobilă ale fabricii Lemet operează sub brandul Lem's (peste 66.000 mp de retail amenajaţi în toate judeţele ţării). În fabrica Lemet şi în reţeaua Lem's lucrează peste 1.350 de angajaţi.
Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, iar în prezent halele de producţie acoperă o suprafaţă de peste 35.000 metri pătraţi.
Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricii de mobilă Lemet este de aproximativ 3,5 mil. de panouri prelucrate tip PAL.