Astfel, reţeaua LEM’S a ajuns la 103 locaţii care acoperă toată țara. Potrivit datelor companiei, anul acesta este prevăzută deschiderea altor magazine în oraşele medii şi mici.
În aceste condiții, business-ul Lemet și al rețelei LEM’S va continua să crească și în 2012, estimările oprindu-se la 15%, după ce anul trecut cifra de afaceri a fost de 173 milioane de lei, cu 21% mai mult față de anul anterior.
Piața locală de mobilier este evaluată la 700 milioane de euro. În ultimii doi ani, această industrie a scăzut, în medie, cu 10%.
Lemet continuă investițiile și ajunge la 103 magazine
3 aprilie 2012, 12:22
Ultima modificare în 3 aprilie 2012, 15:22
Lemet, unul dintre producătorii principali de mobilă la nivel naţional, inaugurează două noi magazine LEM’S în Câmpina şi Reghin, printr-o investiţie de aproximativ 450.000 de lei, ambele spaţii aflându-se în Galeriile Kaufland din din cele două orașe.
Etichete: local,
producatori
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cristescu și Călburean se bat pe o piață de peste 200 mil. euro
- Compania Avon nu este interesată de Coty
- Dan Suciu: Actele normative privind Chevron nu conţin formularea „gaze de şist”
- Philip Morris are un nou director de marketing pentru România şi Bulgaria
- Oamenii de afaceri: Investiţiile din sistemul medical ar trebui să fie scutite de impozitul pe profit
- SAP: Creşte cererea de soft din partea companiilor din agricultură şi industria chimică
- Cosmote oferă 45.000 euro mai multor ONG-uri
- Președintele FEIEA: „Printul este în declin, dialogul social media în ascensiune”
- Lafarge Ciment România, cea mai bună unitate operaţională a grupului Lafarge
- Prima clinică specializată în ortodonţie din România s-a deschis în Capitală