Lenovo a avut un ritm de creştere mai rapid decât al primilor patru producători de PC-uri timp de trei ani consecutiv, iar în ultimul trimestru a raportat un profit pre-impozitare record  de 204 milioane dolari, ceea ce demonstrează continuitatea companiei în a realiza o creştere profitabilă.

În al doilea trimestru fiscal, iulie-septembrie 2012, livrările de PC-uri Lenovo au crescut cu 10.3 procente, pe o piaţă dificilă care a scăzut cu opt procente faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Este al 14-lea trimestru consecutiv în care compania a crescut mai repede decât industria de PC-uri în ansamblu. În aceste condiţii dificile, Lenovo a atins cea mai mare cotă de piaţă globală din istoria sa, de 15.6 procente, obţinând puncte procentuale în fiecare zonă, pentru fiecare categorie de produse şi pe fiecare segment de consumatori.
    
Pe lângă creşterile impresionante ale cotei sale de piaţă, Lenovo a obţinut profituri nete de 162 milioane dolari în al doilea trimestru fiscal, ceea ce reprezintă o creştere de 13 procente faţă de aceeaşi perioada a anului anterior, cu o marjă brută de 12.1 procente. Profitul brut pentru al doilea trimestru fiscal a crescut cu 11 procente faţă de anul anterior, până la 1.1 miliarde dolari, în timp ce profitul operaţional pentru acelaşi trimestru a fost de 206 milioane dolari, în creştere cu 24 procente faţă de anul anterior.