Ediţia aniversară este o interpretare modernă a designului consacrat şi include caracteristici “retro” emblematice, precum tastatura clasică iluminată cu şapte rânduri, butoane de volum dedicate, numeroase LED-uri şi un logo multicolor.
Conceptul de design a fost lansat pe 25 iunie 2015 şi a fost dezvoltat utilizând reţelele de socializare pentru a afla care sunt preferinţele fanilor şi utilizatorilor fideli ai ThinkPad din întreaga lume.
Pe lângă caracteristicile clasice, ThinkPad 700C este prevăzut cu procesor Intel Core i7-7500U, placă grafică NVIDIA GeForce 940MX şi display full-HD cu ecran tactil de 14 inchi.
Cu un design conceput de Richard Sapper şi o tehnologie dezvoltată de Yamato Labs din Japonia, modelul original ThinkPad 700C a fost lansat pe 5 octombrie 1992. Inspirat de bento box-ul tradiţional japonez, 700C a câştigat peste trei sute de premii, fiind deţinut de numeroşi preşedinţi şi directori generali.
“ThinkPad a revoluţionat modul în care facem lucrurile. Afacerile, educaţia, sistemele de sănătate, lanţul de aprovizionare, transporturile şi industria financiară sunt doar câteva segmente care au fost transformate de tehnologia mobilă în ultimii douăzeci şi cinci de ani. Următorii douăzeci şi cinci de ani reprezintă o oportunitate pentru noile generaţii de a descoperi posibilităţile minunate pe care le oferă ThinkPad. Atât timp cât există puncte nevralgice pentru clienţi, ThinkPad va fi acolo să le rezolve”, a declarat Gianfranco Lanci, preşedinte şi COO Lenovo.
Lenovo este o companie globală din top Fortune 500, care furnizează tehnologie inovatoare pentru consumatori, uz comercial şi centre de date. Portofoliul de produse şi servicii securizate include PC-uri, staţii de lucru, servere, dispozitive de stocare, produse de reţelistică şi soluţii software (inclusiv ThinkSystem şi ThinkAgile), smart TV şi o gamă de produse mobile precum smartphone-uri, tablete şi aplicaţii.