Compania a crescut mai rapid decât oricare din principalii cinci producători de PC-uri, ca urmare a accentului continuu pus de Lenovo pe creştere echilibrată în toate zonele geografice, segmentele de consumatori şi liniile de produse. În cel de-al treilea trimestru, Lenovo a înregistrat cea mai ridicată cotă de piaţă de până acum în China, de 32,2%, crescând în această ţară de trei ori mai mult decât rata industriei şi menţinându-şi cota de piaţă globală de două cifre la 10,2%. Pentru cel de-al şaptelea trimestru consecutiv, Lenovo a avut o creştere mai rapidă decât întreaga industrie.
În cel de-al treilea trimestru fiscal, livrările de PC ale Lenovo în întreaga lume au crescut cu 20,6% de la an la an, spre deosebire de rata globală de creştere de 3,4% a industriei în aceeaşi perioadă.
Vânzările consolidate pentru cel de-al treilea trimestru fiscal au crescut cu 22% de la an la an până la 5,8 miliarde dolari. Profitul brut al companiei pentru cel de-al treilea trimestru a crescut cu 22% de la an la an, până la 648 milioane, marja brută situându-se la 11,2%. În comparaţie, marja brută în trimestrul anterior a fost de 10,3%.
Profitul din exploatare în cel de-al treilea trimestru fiscal a fost de 127 milioane dolari (exceptând costurile de restructurare de 2 milioane dolari), în creştere cu 28% de la an la an.
Lenovo a raportat un venit înainte de impozitare în trimestrul trei de 121 milioane dolari, în creştere cu 29%. Profitul atribuit acţionarilor în cel de-al treilea trimestru fiscal a fost de 100 milioane dolari, în creştere cu 25% de la an la an.
Profiturile pe acţiune de bază pentru cel de-al treilea trimestru fiscal au fost de 1,03 cenţi. Rezervele nete de numerar începând cu 31 decembrie 2010 au totalizat 3,2 miliarde dolari.
SURSA: Agerpres