Grupul Lenovo a înregistrat, în al treilea trimestru fiscal, încheiat la 31 decembrie 2010, vânzări trimestriale de 5,8 miliarde dolari, venituri înainte de impozitare de 121 milioane dolari şi un profit atribuit acţionarilor, de 100 milioane dolari, informează compania.
Compania a crescut mai rapid decât oricare din principalii cinci producători de PC-uri, ca urmare a accentului continuu pus de Lenovo pe creştere echilibrată în toate zonele geografice, segmentele de consumatori şi liniile de produse. În cel de-al treilea trimestru, Lenovo a înregistrat cea mai ridicată cotă de piaţă de până acum în China, de 32,2%, crescând în această ţară de trei ori mai mult decât rata industriei şi menţinându-şi cota de piaţă globală de două cifre la 10,2%. Pentru cel de-al şaptelea trimestru consecutiv, Lenovo a avut o creştere mai rapidă decât întreaga industrie.
În cel de-al treilea trimestru fiscal, livrările de PC ale Lenovo în întreaga lume au crescut cu 20,6% de la an la an, spre deosebire de rata globală de creştere de 3,4% a industriei în aceeaşi perioadă.
Vânzările consolidate pentru cel de-al treilea trimestru fiscal au crescut cu 22% de la an la an până la 5,8 miliarde dolari. Profitul brut al companiei pentru cel de-al treilea trimestru a crescut cu 22% de la an la an, până la 648 milioane, marja brută situându-se la 11,2%. În comparaţie, marja brută în trimestrul anterior a fost de 10,3%.
Profitul din exploatare în cel de-al treilea trimestru fiscal a fost de 127 milioane dolari (exceptând costurile de restructurare de 2 milioane dolari), în creştere cu 28% de la an la an.
Lenovo a raportat un venit înainte de impozitare în trimestrul trei de 121 milioane dolari, în creştere cu 29%. Profitul atribuit acţionarilor în cel de-al treilea trimestru fiscal a fost de 100 milioane dolari, în creştere cu 25% de la an la an.
Profiturile pe acţiune de bază pentru cel de-al treilea trimestru fiscal au fost de 1,03 cenţi. Rezervele nete de numerar începând cu 31 decembrie 2010 au totalizat 3,2 miliarde dolari.
SURSA: Agerpres