Lensa, cel mai apreciat magazin de optică din România, lansează luni, 24 octombrie, campania Black Friday, cu reduceri de până la 90% la mii de produse.

Black Friday 2022 la Lensa: rame de vedere şi ochelari de soare începând cu 9 lei

Campania „Ești pe plus de Black Friday” va fi disponibilă în aplicația Lensa, pe Lensa.ro și în toate magazinele Lensa din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgoviște, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea și Balotești.

Anul acesta, prețurile ramelor de vedere și ochelarilor de soare încep de la 9 lei. Lentilele de contact de vedere și lentilele de contact colorate pornesc de la 39 lei, ochelarii pentru calculator de la 79 lei, iar soluțiile și accesoriile vor avea prețuri începând de la 1 leu.

„În ultimele luni, prețul de achiziție și costurile din zona logistică au crescut, lucru pe care îl observăm cu toții în prețul de la raft, în orice magazin alegem să facem cumpărături. Cu toate acestea, la Lensa ne-am pregătit încă din vară pentru acest Black Friday și avem cele mai bune oferte din an, cu reduceri la mii de produse.

Activăm în categoria de sănătate și facem eforturi constante să le oferim clienților noștri cele mai bune prețuri la produsele și serviciile de optică de care au nevoie și care, de cele mai multe ori, nu suportă amânare”, a declarat Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer Lensa.

33 de magazine Lensa la nivel național

Astăzi, 20 octombrie, Lensa inaugurează al doilea magazin din Timișoara, în urma unei investiții de aproximativ 120.000 de euro.

Sursă: Lensa

Situat în incinta Iulius Town, din Piața Consiliul Europei, numărul 2, la demisol, cel de-al doilea showroom din Timișoara dispune de un spațiu de vânzare de 121 de metri pătrați și este dotat cu 2 cabinete optometrice.

În cadrul noului showroom, clienții beneficiază de consultații optometrice complet gratuite. Programările pot fi efectuate oricând, accesând website-ul companiei.

Lensa.ro este un brand românesc, fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după nouă ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual. În prezent, compania deține 33 de showroomuri în marile orașe din țară și cel mai mare magazin online de optică, Lensa.ro.