Unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa retailului de optică din România, Lensa, celebrează 11 ani de existenţă. Cum au arătat rezultatele financiare ale companie pentru anul 2023?
11 ani de activitate pentru Lensa
Retailerul român de optică Lensa sărbătorește 11 ani de activitate remarcabilă. În 2023, compania a raportat încasări de peste 207 milioane de lei, marcând o creștere impresionantă a cifrei de afaceri cu 54% în comparație cu anul anterior.
În al 11-lea său an de existență, Lensa își extinde prezența la nivel internațional. În 2023, s-a înregistrat un record de deschideri de magazine: 47 de unități fizice, dintre care 42 în diverse locații din România, 4 magazine în orașul Chișinău, Republica Moldova, și o unitate în Sofia, Bulgaria.
Acest moment semnificativ marchează Lensa ca fiind primul brand de optică din România care traversează frontierele naționale.
Cu un număr total de 81 de magazine în întreaga țară, Lensa devine acum cel mai important actor de pe piața de optică din România.
Daniel Crăciun: Ne bucurăm că am reușit să ajutăm peste 2 milioane de români
„Ne-am angajat să oferim cele mai bune soluții optice și să îmbunătățim viețile a câtor mai mulți oameni, iar fiecare aniversare marchează un nou capitol în realizarea acestei promisiuni.
Acum, după 11 ani de existență, ne bucurăm că am reușit să ajutăm peste 2 milioane de români, oferindu-le consultații optometrice gratuite. Fiecare pereche de ochelari achiziționată și fiecare zâmbet pe care l-am adus în viețile a sute de mii de clienți reprezintă un motiv de satisfacție și un imbold să ne îmbunătățim permanent.
Toate aceste realizări se datorează efortului comun depus zi de zi de întreaga echipă Lensa, căreia îi sunt recunoscător. Ne bucurăm din plin de această aniversare și vom continua misiunea noastră și în anii ce urmează”, spune Daniel Crăciun, fondatorul şi CEO-ul companiei Lensa.
În cei 11 ani de activitate, Lensa a depășit pragul de 2 milioane de consultații oferite și comenzi efectuate, servind aproximativ 1 milion de clienți.
Cu ocazia celei de-a 11-a aniversări, Lensa lansează programul Extra+, oferind clienților un pachet de beneficii în premieră pe piața din România. Acest program include reduceri suplimentare în funcție de valoarea comenzii și consultații optometrice gratuite.
Între 8 mai și 8 iulie, Lensa sărbătorește aniversarea printr-o campanie amplă, oferind reduceri de până la 90% la mii de produse, o tombolă cu premii în valoare totală de 40.000 de euro și alte surprize pentru clienți. Toate aceste beneficii sunt disponibile atât pe Lensa.ro, cât și în magazine.
Unde puteţi găsi magazinele Lensa?
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 11 ani de existență a devenit cea mai mare rețea de optică din România.
În prezent, compania deține 81 de showroom-uri în 36 de orașe din țară: București, Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Balotești, Bârlad, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Constanța, Cluj, Craiova, Deva, Drobeta Turnu Severin, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Roman, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Suceava, Târgoviște, Târgu Mureș, Timișoara, Tulcea, Voluntari, Zalău.