Leo Burnett a fost selectata pentru a gestiona contul GE Money in Romania, in urma unui pitch la care au participat cinci agentii de publicitate. Criteriile de eligibilitate ale agentiei au luat in considerare: strategia propusa, experienta cu branduri din domeniul serviciilor financiare, dar si reputatia agentiei.
„Am ales sa lucram cu Leo Burnett pentru ca ne-au demonstrat competenta lor de a dezvolta campanii integrate de comunicare puternice si capacitatea de a fi un adevarat partener pentru un client foarte dinamic si cu planuri ambitioase de crestere. Am vazut cea mai structurata si bine articulata propunere de strategie, propuneri de executii creative derivate clar si coerent din strategie si… am avut si chimie”, a declarat Alina Agurida, Marketing Manager la GE Money.
Leo Burnett va realiza strategia de comunicare pentru lansarea catre publicul larg a brandului GE Money in Romania si integrarea celor trei branduri existente – Domenia Credit, Estima Finance si Motoractive Leasing – sub umbrela GE Money. Agentia va realiza atat campaniile de imagine, cat si cele pentru produsele companiei.
Serviciile oferite nu apartin doar zonei de advertising, ci si celei media sau zonei interactive. Astfel, contul de comunicare al GE Money este in totalitate gestionat acum de Leo Burnett Group, componenta de relatii publice a contului fiind deja in responsabilitatea The Practice din luna februarie 2007.
„GE Money a fost unul dintre cele mai importante conturi puse la bataie pe piata anul trecut. Ne bucuram ca am castigat si ca astfel vom avea ocazia sa construim si in Romania un brand la fel de puternic si valoros pe cat este GE Money peste tot in lume”, a spus Roxana Dumitru, Managing Director al Leo Burnett.
In acest moment, echipa reunita client-agentie pregateste lansarea catre publicul larg a brandului GE Money pe piata din Romania in primul trimestru al acestui an.
Data: 10 ianuarie 2008
Sursa: Leo Burnett