Leo Burnett Group face bilanţul anului trecut

Grupul de comunicare Leo Burnett a incheiat anul 2008 cu o crestere de 46% a cifrei de afaceri, largirea portofoliului de clienti si doua noi noi companii de media, respectiv cercetare a audientei in-store. „Din punct de vedere procentual, cea mai mare evolutie a cifrei de afaceri a inregistrat-o agentia de marketing interactiv iLeo, care a crescut in 2008 cu peste 300% fata de anul 2007, iar din punct de vedere valoric, bineinteles, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVe

Grupul de comunicare Leo Burnett a incheiat anul 2008 cu o crestere de 46% a cifrei de afaceri, largirea portofoliului de clienti si doua noi noi companii de media, respectiv cercetare a audientei in-store.

„Din punct de vedere procentual, cea mai mare evolutie a cifrei de afaceri a inregistrat-o agentia de marketing interactiv iLeo, care a crescut in 2008 cu peste 300% fata de anul 2007, iar din punct de vedere valoric, bineinteles, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVest Group – care a finalizat anul 2008 cu o crestere de 62% fata de anul precedent”, spune Stefan Iordache, COO al Leo Burnett Group.

 
Tot in anul 2008, Leo Burnett Group a lansat un nou brand de media: MediaVest. Astfel, agentia de media Starcom Romania a devenit Starcom MediaVest Group (SMG), alcatuita din trei entitati media distincte: Starcom, Starcom Direct si MediaVest.

Cateva luni mai tarziu, grupul a lansat pe piata locala de media prima companie specializata in masurarea audientei (inclusiv gradul de implicare al acesteia) si consultanta In-Store din Romania – Tru Media Research. „In acest moment acoperim o arie larga de servicii specializate de comunicare, ceea ce inseamna un avantaj competitiv oferit clientilor si partenerilor nostri”, mai spune Stefan Iordache.

Din perspectiva de new business, in 2008, Leo Burnett Group si-a adaugat in portofoliu clienti precum: GE Money, Strauss, InBev Romania sau Petrom, dar si Samsung (Starcom), Sniezka (MediaVest), Hochland, Eurocopter, Prigat (The Practice), Blue Air, sport.ro, Credex (23 Communication Ideas) sau Baneasa Shopping City (iLeo).

„In 2008, companiile din grupul Leo Burnett au ajuns impreuna la peste 50 de clienti si peste 70 de branduri in portofoliu. Am derulat foarte multe campanii integrate pentru clienti ca Doncafe, GE Money, Bergenbier si am castigat primul 8+ in sistemul retelei din care facem parte”, completeaza Roxana Dumitru,  Managing Director al Leo Burnett.

Recent, studiul Admarket 2008 a desemnat Leo Burnett drept cea mai creativa si strategica agentie de publicitate din Romania.