Leo Burnett semnează noua campanie de imagine Petrom

  Leo Burnett semneaza cea mai noua campanie de imagine pentru Petrom - “Parteneriat”. Prin aceasta campanie, Petrom doreste sa reconfirme romanilor rolul important al companiei in economia nationala, atat prin contributia sa la bugetul de stat, cat si prin investitiile de peste 4 miliarde de euro din ultimii 4 ani. De asemenea, campania aduce in atentia romanilor si lucruri mai putin cunoscute acestora, dar si promisiunea ca investitiile Petrom vor continua in ciuda contextul

 

Leo Burnett semneaza cea mai noua campanie de imagine pentru Petrom – “Parteneriat”. Prin aceasta campanie, Petrom doreste sa reconfirme romanilor rolul important al companiei in economia nationala, atat prin contributia sa la bugetul de stat, cat si prin investitiile de peste 4 miliarde de euro din ultimii 4 ani.

De asemenea, campania aduce in atentia romanilor si lucruri mai putin cunoscute acestora, dar si promisiunea ca investitiile Petrom vor continua in ciuda contextului economic dificil, fapt ce dovedeste ca Petrom este o companie responsabila.

“Petrom este o companie solida si responsabila , care joaca un rol important in economia tarii. Avem cei mai multi angajati si suntem compania care are contributii anuale de peste 10% din bugetul de stat, ceea ce inseamna peste 6 miliarde de euro, doar in ultimii 4 ani. Avem cel mai mare buget de investitii din sectorul energetic. Am investit peste 4 miliarde de euro in Romania si vom continua. Ne dorim ca romanii sa inteleaga ca suntem alaturi de ei si ca “bun-simt si responsabilitate”nu sunt doar simple cuvinte pentru noi, echipa Petrom, ca in spatele lor se afla actiuni concrete”, a declarat Liliana Stanculet, Corporate Brand Manager Petrom.

Campania se desfasoara la nivelul intregii tari, in perioada 20.05 – 15.07.2009 si consta intr-un spot tv si un print pentru presa scrisa.

„Continuand campania Bun-simt si Responsabilitate, noua voce a Petrom s-a construit in contextul dificultatilor economice care apasa romanul de rand in aceasta perioada. Daca anul trecut Petrom a deschis un discurs pro bun-simt, trezind in romani dorinta de a fi un popor mai bun, in vremuri dificile este randul companiei sa demonstreze propria responsabilitate fata de tara. Prin investitiile si contributiile sale la bugetul de stat, Petrom e constient ca are un rol important in economia romeansca, mai ales in perioada de criza, iar campania arata ca actioneaza in consecinta”, a declarat Ioana Gheorghita, Strategic Planner la Leo Burnett.

Filmarile pentru spotul TV au tinut 2 zile, atat la mare cat si la munte. Astfel, s-a filmat pe platforma maritima Centrala – la 80 de mile marine in largul Marii Negre, la Rafinaria Petrobrazi,  iar cadrele cu cisternele s-au filmat la munte pe drumul spre Cheia, din elicopter.