Oameni de afaceri, antreprenori, specialiști, middle sau top manageri se întâlnesc săptămână de săptămână într-un club, la gătit, la bowling, la alergat sau la ski pentru a socializași a cunoaște noi persoane. Toți au în comun un singur lucru: își caută pereche.
Cuprinși de dorința de a reuși în carieră, persoanele single, între 30 și 45 de ani, realizate professional, reprezintă grosul clienților Let’s Meet. ‘’Am organizat petreceri de până la 100 de persoane în ultimele două luni și chiar am suplimentat numărul de locuri anunțat inițial. Perioada de final de an este una în care cei single își doresc să cunoască pe cineva cu care să-și petreacă sărbătorile, iar acest tip de evenimente reprezintă locul ideal. Pentru Revelion organizăm un eveniment chiar mai mare, deschis celor single de 20 până la 45 de ani. Estimăm că vom avea între 110 și 150 de persoane datorită locației centrale și specificului petrecerii’’, spune Patrick Nordstjaerne, fondator Let’s Meet.
Acesta a început să organizeze evenimente pentru singles în România acum un an și jumătate, inspirat de o idee de import. Chiar dacă la început românii s-au arătat timizi, în 20 de luni de activitate a organizat 66 de evenimente la care au participat mai bine de 2.500 de persoane.
Vacanțele reprezintă cel mai nou segment de activitate pe care au intrat cei de la Let’s Meet. Astfel, după mini-sejururile de scuba-diving din această vară, vine rândul unei vacanțe de 4 zile la schi în Bulgaria.
‘’Odată ce oamenii capătă încredere în ceea ce facem și trăiesc experiențe plăcute, își doresc evident mai mult. Iar faptul că am format deja un grup de 40 de schiori cu două luni înainte de vacanță este o dovadă a încrederii pe care ne-o acordă membrii comunității’’, mai spune Nordstjarne.