LG Electronics a înregistrat în 2010 un venit de 48,2 miliarde dolari şi un profit net de 1,1 miliarde dolari. Profitul operaţional pentru întreg anul 2010 a fost de 152,5 milioane dolari.
Conform rezultatelor neauditate pentru ultimul trimestru din anul 2010, pe baza Standardelor Internaţionale de Raportare Financiară (International Financial Reporting Standards), companiile Home Entertainment şi Home Appliances au înregistrat venituri puternice ca urmare a creşterii vânzărilor de televizoare cu ecran plat şi de telefoane mobile.
LG a obţinut venituri consolidate în al patrulea trimestru din 2010, în creştere cu 9,4% comparativ cu al treilea trimestru din anul 2010. Pierderile nete pentru cel de-al patrulea trimestru din 2010 au fost de 226,3 milioane dolari. Profitul operaţional a scăzut, divizia de telefonie mobilă a înregistrat pierderi, iar prin reducerea inventarului a rezultat o creştere a cash flow-ului.
Vânzările companiei Home Entertainment au crescut cu 15,8% comparativ cu acelaşi trimestru din anul anterior, cu rezultate record înregistrate trimestrial de segmentul de televizoare cu ecran plat ca urmare a sezonalităţii şi poziţiei de lider pe pieţele dezvoltate. Livrările pe acest segment au atins 8,7 milioane unităţi, cu o creştere de 33% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Ca urmare a scăderii preţului de vânzare determinat de competiţia acerbă din industria TV, veniturile au scăzut comparativ cu cel de-al treilea trimestru al aceluiaşi an, determinând pierderi operaţionale în acest trimestru. Vânzările anuale au atins 19,1 milioane dolari, cu o creştere de 12,5% faţă de anul precedent, în pofida stagnării economice din ţările dezvoltate.
Veniturile companiei Mobile Communications au crescut cu 10,9% comparativ cu acelaşi trimestru din anul anterior, ca urmare a vânzărilor puternice înregistrate de segmentul de terminale smartphone, prin modele precum Optimus One. În acest trimestru a fost livrat un numar total de 30,6 milioane unităţi de terminale, în creştere cu 8 procente faţă de trimestrul anterior. În anul 2011, compania se va concentra pe profitabilitate, prin lansarea unor terminale smartphone pe segmentul premium şi a tabletelor PC precum şi prin recâştigarea competitivităţii în privinţa costului telefoanelor cu funcţii de bază.
Compania Home Appliance continuă să obţină rezultate pozitive, cu o creştere de 13,7% faţă de anul precedent, atingând vânzări de 2,5 miliarde dolari şi un profit operaţional de 68.8 milioane dolari. Vânzările au crescut pe pieţele de peste ocean ca urmare a vânzărilor din perioada de sărbători din pieţele din America de Nord şi a creşterilor continue înregistrate pe pieţele în curs de dezvoltare.
Vânzările totale la nivelul anului 2010 au crescut cu 11,9% faţă de 2009, atingând 9,2 miliarde dolari. Compania urmăreşte menţinerea leadership-ului pe segmentul de frigidere şi maşini de spălat prin extinderea business-ului pe segmentul de tehnologii pe bază de compresor şi de tratament al apei.
Compania Business Solutions a înregistrat vânzări în creştere cu 1,9% faţă de trimestrul precedent, ajungând la 1,1 miliarde dolari, în pofida scăderii cererii de piaţă şi reducerii preţului de vânzare. Vânzările anuale au atins 4,2 miliarde dolari, în creştere cu 4.3% faţă de anul precedent.