Compania LG Home Entertainment a înregistrat o creştere a veniturilor de 18 la sută de la trimestru la trimestru, ajungând la 5,58 miliarde dolari şi un profit operaţional anual de 369,86 milioane dolari. În ciuda cererii mai mari de televizoare LCD în America de Nord, Asia şi ţările CIS, veniturile pe întregul an au scăzut cu 5 la sută faţă de anul precedent. Profitul operațional a crescut în fiecare trimestru, în 2013, ca urmare a unui mix de produs mai puternic, care a inclus mai multe modele high-end, cum ar fi televizoarele OLED şi televizoare Ultra HD, a căror cerere se aşteaptă să crească în 2014.
Compania LG Mobile Communications a înregistrat o creştere de 29 la suta a veniturilor anuale de 11,85 miliarde dolari şi o creştere trimestrială de 18 la sută a veniturilor din al patrulea trimestru, ajungând la 3,38 miliarde dolari, o mare pondere având-o vânzarea smartphone-urilor LTE, cum ar fi G2 şi Nexus 5. Transportulde 13,2 milioane de smartphone-uri a reprezentat o creştere de 54 la sută faţă de anul precedent. Impactul pozitiv al mixului îmbunătăţit de produse a fost completat de investiţiile de marketing mai mari, pentru consolidarea brand-ului LG şi intensificarea concurenţei preţurilor.
Compania LG Home Appliance a înregistrat vânzări de 2,67 miliarde dolari în al patrulea trimestru, in scădere cu 4 la sută faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, dar veniturile pentru intregul an au crescut cu 5 la sută faţă de 2012. Vânzările masive din America de Nord şi China au compensat creşterea mai lentă de pe pieţe în curs de dezvoltare, cum ar fi India, America Centrală şi de Sud. Profitabilitatea în al patrulea trimestru al anului 2013 s-a îmbunătăţit de la an la an, ajungând la 78,08 milioane dolari, ca urmare a structuriiîmbunătăţite a costurilor şi a vânzărilor masive a produselor cu profitabilitate mare. În 2014, se aşteaptă ca cererea pentru dispozitivele LG să crească pe pieţele dezvoltate, cum ar fi America de Nord şi Europa, condiţiile economice continuând să se îmbunătăţească.
Compania LG Air Conditioning & Energy Solutions a înregistrat vânzări de 677,33 milioane dolari în cel de-al patrulea trimestru al anului 2013, o creştere de 8 la sută faţă de aceeaşi perioadă din 2012, în principal ca urmare a creşterii vânzării aparatelor de aer condiţionat pe pieţele de peste ocean. Pentru întregul an 2013, compania a înregistrat venituri de 4,24 miliarde dolari, cu 8 la sută mai mare faţăde anul precedent, şi un profit operaţional de 255,71 milioane dolari. Cererea pentru aparatele de aer condiţionat având consumredus de energie şi unităţi rezidenţiale de tip inverter se aşteaptă să determine îmbunătăţiri ale profitabilităţii LG în 2014.
Pentru 2014, LG Electronics vizează un obiectiv al veniturilor de 58 miliarde dolari, cu cheltuieli de capital planificate pentru 2,79 miliarde dolari.