LG România a lansat, săptămâna trecută, în ţara noastră primul televizor 3D, la un preţ de 2.000 de euro, însă în ciuda preţului mare, toate televizoarele au fost vândute în prima zi.
Televizorul 3D, LG LD920, cu diagonala de 47 de inch (119 cm), livrat de sud-coreeni împreună cu două perechi de ochelari, la un preţ de 2.000 de euro, a fost lansat joi 8 aprilie, iar vineri stocul era epuizat. Românii au cumpărat toate televizoarele, care conform reprezentanţilor LG erau peste o sută. Potrivit oficialiilor LG România, în scurt timp vor fi aduse şi alte modele de televizoare 3D, atât LCD, cât şi plasme.
Sorin Spinu, senior manager LG România, estima la momentul lansării că se vor vinde maximum 300 de televizoare 3D până la sfârşitul anului, datorită lipsei de conţinut 3D.
LG a lansat şi un player Blu-ray 3D, model BX580 care costă 300 euro pentru a suplini lipsa de conţinut, însă stocul de playere nu a fost epuizat. În ţara noastră, niciun operator TV nu transmite 3D şi singura sursă de conţinut 3D sunt discurile blu-ray sau Internetul.
Televizoarele LCD de 42 de inch, printre cele mai vândute
LG Electronics a atins în luna februarie din 2010 o cotă de piaţă de 33.2% la nivel local, pe segmentul televizoarelor LCD. În aceeaşi perioadă, televizoarele LG LCD cu diagonală de 42 inci – printre cel mai bine vândute – au atins o cotă de piaţă de 54.8%. Rezultate foarte bune au fost înregistrate, în aceeaşi perioadă, şi pe segmentul de televizoare LCD Full HD, LG înregistrând prima cotă de piaţă, de 38.8%, pe acest segment.
În ceea ce priveşte vânzările de televizoare cu plasmă, LG şi-a menţinut prima cotă de piaţă pentru categoriile de televizoare cu plasmă de 50 inci, cu o cotă de piaţă de 50.3% (nr. de unităţi) şi a doua cotă de piaţă pentru modelele de 42 inci, respectiv 24.9% (nr. de unităţi). Pe întregul segment de televizoare cu plasmă, compania a înregistrat a treia cotă de piaţă în 2010, conform studiilor realizate la nivelul lunii februarie, cu 24.5% din piaţă.