LG Electronics, unul dintre liderii în domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice şi al comunicaţiilor mobile, anunţă parteneriatul pentru ce-a de-a opta ediţie a Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF) 2009.
Prin acest parteneriat, LG Electronics România devine pentru prima dată sponsor tehnologic al TIFF şi va asigura proiecţiile trailere-lor filmelor din selecţia oficială a festivalului (200 de titluri de lung şi scurt metraj) pe noile modele de televizoare cu plasmă LG PQ6000, ce vor fi amplasate în diferite locaţii pe parcursul derulării festivalului. Astfel, publicul se va simţi în centrul acţiunii pe toată durata TIFF datorită imaginilor de excepţie oferite de televizoarele LG care vor asigura proiecţiile în timpul evenimentului.
“Suntem încântaţi de parteneriatul cu Festivalul Internaţional de Film Transilvania, festival cu tradiţie, apreciat de către cinefili şi nu numai. Dorim să oferim publicului prezent la festival o adevărată experienţă vizuală, prin proiecţia de trailere pe noile modelele de televizoare cu plasmă LG. Gama de televizoare LG prezentă la TIFF va prezenta în cea mai bună lumină eforturile actorilor, regizorilor, producătorilor, cât şi a organizatorilor şi va fi alături de aceştia în fiecare moment al festivalului,” a declarat Roh Pan Ock, preşedinte al LG Electronics România.
Filmele se văd mai bine pe televizoarele cu plasmă LG PQ6000
Recent lansată pe piaţă, gama de televizoare cu plasmă LG PQ6000 a fost proiectată pentru a oferi o experienţă unică în materie de divertisment, prin optimizarea calităţi imaginii şi a sunetului. Astfel, tehnologia 600Hz Max Sub-field Driving de la LG, reacţionează cu o precizie excepţională la schimbarea rapidă a secvenţelor pe ecran, oferind imagini clare, fără distorsiuni. Acest lucru permite un timp de răspuns extrem de rapid de 0.001ms, ceea ce înseamnă că filmele de acţiune pot fi apreciate la un alt nivel. Mai mult, PQ6000 încorporează sistemul LG Dual XD Engine de procesare a imaginii ce optimizează calitatea acesteia pentru orice tip de conţinut, fie că este vorba de filme, jocuri video sau transmisii sportive.
Noile modele de televizoare LG cu plasmă vor fi expuse în cadrul TIFF 2009 pentru realizarea proiecţiilor de trailere a filmelor din selectia TIFF, pe toată durata desfăşurării festivalului,şi pentru a oferi publicului o experienţă audio-video unică.
LG Electronics se află pe piaţa din România începând din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizaţi, şi din anul 2004 ca LG Electronics România. Cu o cifră de afaceri de 152 de milioane USD în anul 2008 şi o creştere cu 20% faţă de 2007, compania LG se axează pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice şi de telefonie mobilă. Pentru informaţii suplimentare vă rugăm accesaţi