Conform rezultatelor neauditate pentru primul trimestru din anul 2012, pe baza Standardelor Internaţionale de Raportare Financiară (International Financial Reporting Standards), LG a înregistrat venituri consolidate în valoare de 10.8 miliarde dolari, cu un profit operaţional de 396.1 milioane dolari. Aceste rezultate sunt comparative cu profitul operaţional consolidat, de 280 miliarde dolari, aferent întregului an 2011.

Compania LG Home Entertainment a înregistrat o creştere semnificativă a profitului operaţional aferent primului trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă din anul precedent. Vânzările au fost în valoare de 4.7 miliarde dolari, în scădere cu 6.8% faţă de primul trimestru din anul 2011, ca urmare a situaţiei economice la nivel european. Ca urmare a succesului înregistrat în Coreea de către seria de produse Cinema Screen 3D Smart TV şi ca urmare a îmbunătăţirilor în reţeaua de distribuţie, profitul operaţional a fost aproape dublu, ajungând la 191.9 milioane dolari faţă de anul precedent. Mai mult, noua serie de televizoare LG care va fi lansată în acest an, precum şi evenimentele sportive care vor urma, vor duce la o creştere a cererii de produse din segmentul de Home Entertainment.

LG Mobile Communications şi-a triplat profitul

Compania LG Mobile Communications şi-a triplat profitul în primul trimestru din 2012, comparativ cu aceeasi perioadă din anul precedent, ajungând la 34.5 milioane dolari, ca urmare a unui portofoliu cu un mix mai bun de produse şi ca urmare a creşterii vânzărilor pe segmentul de terminale smartphone. Veniturile au fost în scădere cu 14% faţă de anul precedent, ajungând la 2.2 miliarde dolari, ca urmare a declinului în vânzările de telefoane cu funcţii de bază, în timp ce vânzările de terminale smartphone au crescut ca urmare a succesului înregistrat de modelele Optimus VU: şi Optimus LTE. Compania îşi va consolida segmentul de terminale smarphone în cel de-al doilea trimestru prin introducerea seriei L-Style şi quad-core.

Compania LG Home Appliance a înregistrat în primul trimestru din 2012 un profit operaţional de 134.4 milioane dolari, în creştere cu 48% faţă de aceeaşi perioadă din anul precedent, ca urmare a preţului de vânzare mai mare, a unui mix mai bun de produse şi a eficienţei costurilor Veniturile de la an la an au fost în scădere cu 2.7%, ajungând la 2.2 miliarde dolari, reflectând declinul din China şi din pieţele dezvoltate. În pofida declinului din pieţele importante şi a creşterii costului materiei prime de producţie, compania va continua să aloce resurse eficiente şi să dezvolte produse diferenţiate precum frigiderul cu funcţia  Blast Chiller.

Companiile LG Air Conditioning şi Energy Solution au înregistrat un profit operaţional dublu faţă de aceeaşi perioadă din anul precedent, ajungând la 71.6 milioane dolari, datorită noilor produse premium şi îmbunătăţirii structurii de cost. Veniturile din primul trimestru au fost în scădere cu 1.2% faţă de anul precedent, ajungând la 1.1 miliarde dolari. Compania este încrezătoare că noile reglementări guvernamentale care promovează utilizarea produselor eficiente energetic, atât în mediul rezidenţial, cât şi în cel de business, vor crea oportunităţi de creştere, alături de aparatele comerciale de aer condiţionat, cu un grad ridicat de eficienţă.