Compania sud-coreeană LG urmăreşte să îşi consolideze poziţia pe piaţa globală de televizoare 3D, lărgind gama de produse din această categorie, care include televizoarele OLED şi UD.
"Odată cu dezvoltarea rapidă a pieţei de televizoare Smart 3D, ne aşteptăm, de asemenea, la o competiţie puternică în ceea ce priveşte următoarea generaţie de display-uri, inclusiv segmentul de televizoare OLED şi UD," a declarat Havis Kwon, preşedinte şi CEO al companiei LG Home Entertainment
În 2012, LG urmăreşte să obţină şi să consolideze o poziţie de lider pe segmentul de display-uri de generaţie viitoare, devenind prima companie din industrie care a lansat un televizor OLED. După lansarea în Coreea a primului model de televizor OLED de 55 inci, următoarea generaţie va fi în alte pieţe din întreaga lume. Deja considerat televizorul viitorului, OLED afişează o calitate a imaginii şi un design de neegalat. Panelul televizorului OLED necesită costuri ridicate de producţie, deoarece este un panel de tip WRGB. În plus, panelul de display LG poate fi produs cu o productivitate crescută, datorită ratei scăzute de defecte de fabricaţie. LG a ales să folosească un display cu diagonala de 55 inci pentru primul televizor OLED, ca urmare a cererii în creştere pentru televizoarele cu ecran de dimensiuni mari şi ca urmare a obiectivului companiei de a deveni lider global pe segmentul de dispaly-uri de generaţie viitoare.
"LG urmăreşte să consolideze identificarea imaginii 3D cu LG prin poziţia de lider pe segmentul de televizoare 3D la nivel global. LG va ocupa de asemenea o poziţie de top şi pe segmentul de televizoare Smart, prin îmbunătăţirea constantă a platformei proprii Smart TV, NetCast. În acelaşi timp, pentru a consolida poziţia companiei drept lider în producţia de televizoare, LG va continua să upgradeze seriile de televizoare, modelele LCD, precum şi cele din noua generaţie, televizoarele OLED şi UD," a mai spus Kwon.
70% dintre noile televizoarele LG vor fi echipate cu tehnologia 3D
LG va extinde seria de televizoare CINEMA 3D Smart TV cu diagonale de dimensiuni mari, va lansa noi modele de ochelari 3D, mai uşori, şi va îmbunătăţi conţinutul 3D disponibil. În total, aproximativ 70% dintre noile televizoarele LG vor fi echipate cu tehnologia 3D. Numărul de modele de televizoare 3D, fie de pe segmentul entry-level sau premium, va fi extins, iar funţia Smart TV va fi încorporată în fiecare model ca funţie de bază.
Pentru a consolida segmentul de Smart TV, LG se va concentra pe creşterea competitivităţii pe platforma proprie, dezvoltând conţinutul şi serviciile şi aducând inovaţii experienţei utilizatorilor.
Programată să fie lansată pe piaţă în acest an, noua versiune NetCast va permite o utilizare mai uşoară a ecosistemului Smart TV care continuă să se dezvolte atât ca structură cât şi în privinţa complexităţii. Pentru a uşura utilizarea, funcţia de Căutare Integrată a fost adăugată, oferind accesul rapid şi uşor la conţinutul şi aplicaţiile cunoscute. În acelaşi timp, noua telecomandă Magic Remote oferă un confort sporit de utilizare prin cele patru moduri: Recunoaştere Vocală, Wheel, Magic Gesture şi Pointing.
Performanţe crescute pentru televizoarele LCD
Linia de televizoare LG LCD va fi considerabil consolidată. Prin noul design al ecranului LG Cinema, un număr semnificativ de modele LCD vor fi echipate cu rame ultra subţiri care oferă experienţe de vizualizare optimizate, mult mai spectaculoase, comparabile cu experienţa din sala de cinema. Ecranele acestora vor deveni mai mari ca dimensiune, cu un număr mai mare de televizoare LCD cu diagonale de 60 inch sau mai mult. LG va fi, de asemenea, prima companie care a lansat un televizor UD cu diagonala de 84 inch, a cărui rezoluţie este de patru ori mai bună decât cea existentă la televizoarele FULL HD.