LG Electronics intenţionează să majoreze anul viitor vânzările de televizoane LCD cu circa 40%, în condiţiile în care cererea este susţinută de preţurile scăzute.Compania, al doilea mare producător de televizoane cu ecrane cu cristale lichide la nivel mondial, are ca obiectiv comercializarea a 35 de milioane de astfle de aparate, anul viitor, comparativ cu 25 de milioane de unităţi până la sfârşitul anului 2010, a declarat Simon Kang, preşedinte al diviziei de aparatură elec
LG Electronics intenţionează să majoreze anul viitor vânzările de televizoane LCD cu circa 40%, în condiţiile în care cererea este susţinută de preţurile scăzute.
Compania, al doilea mare producător de televizoane cu ecrane cu cristale lichide la nivel mondial, are ca obiectiv comercializarea a 35 de milioane de astfle de aparate, anul viitor, comparativ cu 25 de milioane de unităţi până la sfârşitul anului 2010, a declarat Simon Kang, preşedinte al diviziei de aparatură electrocasnică de divertisment.
Vânzările care includ şi televizoarele cu plasmă ar putea atinge anul viitor 40 de milioane de aparate, comparativ cu 29 de milioane în 2010, a mai spus Kang.
Vânzările mondiale de televizoane LCD ar putea creşte anul viitor cu 23%, la 226,7 milioane de unităţi, de la 184,1 milioane unităţi în 2010, iar preţurile de retail vor începe să scadă, odată cu costul mai mic al ecranelor, potrivit analiştilor de la compania de cercetare a pieţei CLSA Asia-Pacific Markets.
SURSA: Mediafax