Licitațiile se vor desfășura pentru tronsonul Timișoara-Lugoj (împărțit în două sectoare, unul de 9,5, celălalt de 25,6 kilometri, în valoare de circa 878 de milioane de lei) și pentru Orăștie-Sibiu (împărțit în patru sectoare, unul de 24,1, altul de 19,7, un al treilea de 22,1 și ultimul de 16,1 kilometri, estimate la 2,937 miliarde de lei).
 
Termenul-limită de depunere a ofertelor este 16 februarie 2011, iar durata contractului este de 30 de luni (șase luni pentru proiectare și maxim 24 de luni pentru execuție), urmate de 24 de luni de garanție a lucrărilor.
 
În ultimele zile, CNADNR a mai lansat licitații pentru trei sectoare de pe viitoarea autostradă Constanța-Nădlac. Este vorba de două segmente pe traseul Nădlac-Arad (unul de 22,2 kilometri, celălalt de 16,6 kilometri, în valoare de 993 de milioane de lei) și de un segment de 27,4 kilometri (estimat la 1,1 miliarde de lei) din tronsonul Lugoj-Deva.
 
Astfel, în total au fost scoase la licitație nouă sectoare de autostradă. Explicația semi-oficială pentru această nouă strategie este dorința ca lucrările să se încheie cât mai repede. De asemenea, dimensiunea redusă a loturilor va face ca, dacă o firmă nu-și face treaba cum trebuie, impactul negativ adus de întârzierea încheierii lucrărilor să fie mai mic. Nu în ultimul rând, circulă zvonuri că numărul mare de sectoare licitate ar ținti satisfacerea cât mai multor nume mari din domeniu, ducând, printre altele, la o reducere semnificativă a cazurilor în care rezultetele licitațiilor vor fi contestate.