Potrivit calculelor finale, au fost adjudecate 41 de loturi, cu o valoare totală de 147.570 euro, iar principala vânzare a serii a fost Orizontala excepţională Bordeaux 2011, adjudecată pentru 68.500 euro. Aceasta cuprinde 288 de sticle de vin Bordeaux din anul 2001, în 24 de casete a câte 12 vinuri, fiecare casetă având ca loc de provenienţă unul dintre cele mai preţuite castele franceze producătoare de vin.Următoarea adjudecare importantă s-a făcut la 20.275 euro, oferiţi pentru 12 sticle de Château Petrus din 1979, vin de origine controlată din Bordeaux, Franţa, a cărui valoare per sticlă ajunge la aproape 1.700 euro. Colecţia verticală Château Rauzan-Ségla s-a vândut pentru 12.500 euro (lotul 42 al licitaţiei fiind compus din 132 de sticle, din ani diferiţi, de Cabernet Sauvignon, Merlot, Petit Verdot, Cabernet Franc).Cea mai scumpă sticlă individuală a fost adjudecată pentru 4.640 euro și a fost din lotul 41, de Château Mouton Rothschild 2007 Imperial, o sticlă de 6 litri.Cele mai disputate loturi au fost lotul 23, Beaune Clos de Mouches, blanc 2009, 6 sticle (preț de vânzare 1600 de euro, preț de pornire 705 euro) și lotul 35, Chateau Yquem, 1986, 6 sticle (preț de vânzare 3750 de euro, preț de pornire 2895 euro). Cel mai ieftin vin vândut a fost o sticlă de Chateau Branaire Ducru 2001 (lotul 2) la prețul de 100 de euro (preț de pornire 90 euro)."Pentru o premieră, consider că initiativa noastra a fost bine primita. Intenția companiei Le Manoir este de a organiza, în colaborare cu Artmark, cel puțin o dată pe an astfel de licitații de vinuri rare”, a declarat presei Cristian Preotu, director asociat Le Manoir.Licitația de vinuri rare a avut loc cu ocazia primului salon de vinuri și gastronomie de lux din România, organizat de Le Manoir, companie profilată pe piața românească de vinuri și gastronomie fină și totodată organizatoarea salonului.. Cu această ocazie, 16 castele faimoase și case producătoare de vinuri, cognac, armagnac, calvados, produse gastronomice de lux provenind din Franța, Italia și Spania au participat cu standuri proprii și și-au prezentat produsele. Evenimentul și-a propus să faciliteze contactul direct între producătorii de talie internațională de vinuri și de gastronomie și clienți de pe piața românească (restaurante, companii, persoane fizice), pentru a determina o nouă creștere a pieței de profil.
Citește și: Licitatie de vinuri rare cu preț de pornire de 68.000 de euro, la primul salon de vinuri și gastronomie de lux din România