Gympass, cea mai mare platformă de wellbeing destinată clienților corporate din lume, anunță miercuri, 19 ianuarie, achiziția companiilor 7Card în România și Andjoy în Spania, de la Sodexo, extinzându-și astfel prezența în Europa.
Gympass se extinde în Europa
7Card este lider pe piața românească de servicii de sport și relaxare, cu peste 1.000 de clienți și mai bine de 600 de parteneri. Compania românească reprezintă un partener local ideal pentru Gympass, care și-a propus să se extindă și să-și concretizeze prezența pe o piață nouă, ca parte din misiunea sa de a face starea de bine accesibilă tuturor.
Achiziția Andjoy, o platformă de servicii sportive fondată în Barcelona în anul 2013, care s-a dezvoltat constant și acum include în total 2.200 parteneri, va consolida și mai mult poziția Gympass în Spania, aducând împreună peste 400 de clienți, precum Glovo și Iberdrola și noi parteneri, inclusiv CET10, Aiguajoc și mulți alții din regiunea Catalonia. Andjoy a fost una dintre primele astfel de platforme din Spania, iar această achiziție va duce la extinderea portofoliului solid de clienți pe care Gympass îl are deja în Barcelona, la creșterea ofertei existente pentru utilizatori și la atragerea unor noi clienți.
„Aceste două noi achiziții continuă procesul nostru de dezvoltare, extinzând prezența noastră pe piața europeană, în paralel cu creșterea noastră la nivel mondial”, a declarat Cesar Carvalho, co-fondator și CEO Gympass. „Andjoy ne va permite să oferim servicii mai diverse clienților noștri din Spania, iar 7Card este o oportunitate excelentă de a extinde și revoluționa piața serviciilor de sport și relaxare din România.”
„Suntem foarte încântați să facem parte din călătoria Gympass”, a declarat Dan Moraru, director comercial la 7Card. „Viziunile noastre sunt foarte asemănătoare, iar atât clienții cât și partenerii noștri vor vedea fără îndoială beneficiile colaborării noastre. Această achiziție ne va ajuta să creștem accelerat, eliminând barierele și promovând obiceiurile sănătoase.”
Acordul va fi semnat în curând
Ca parte a tranzacției, Gympass și Sodexo vor semna și un acord comercial, având la bază relația deja dezvoltată în 2014, care permite companiei Sodexo să pună la dispoziția clienților săi din întreaga lume platforma Gympass. Acest parteneriat va fi inițial demarat în Spania, România și Marea Britanie, pe lângă colaborarea deja existentă în Brazilia.
Gympass a continuat să crească în ritm alert, compania extinzându-și oferta de servicii în timpul pandemiei și asigurându-și o finanțare suplimentară de 220 de milioane de dolari în luna iunie 2021. Tranzacția 7Card și Andjoy vine la puțin timp după ce, în decembrie 2021, Gympass a semnat achiziția companiei Trainiac, lider de piață în domeniul antrenamentelor individuale online.
Ce este Gympass
Gympass este o platformă completă de servicii de wellbeing destinată angajaților. Scopul companiei este să îmbunătățească calitatea vieții clienților, făcând mai accesibile serviciile de sport și stare de bine și reinventându-le. Companiile din întreaga lume se bucură de diversitatea, comoditatea și flexibilitatea de neegalat pe care Gympass o pune la dispoziția angajaților.
Cu peste 50.000 de parteneri de fitness, 1.300 de cursuri la cerere, 2.000 de ore de meditație, sesiuni săptămânale de terapie 1:1 și sute de antrenori personali, Gympass susține călătoria fiecărui client către un mod de viață sănătos și echilibrat. Colaborăm cu cei mai buni furnizori de wellbeing de pe mai multe piețe din America de Nord, America Latină și Europa.