Liderul pieţei româneşti de asigurări de viaţă: Toţi indicatorii de business sunt peste nivelul anterior crizei

Anul 2016 a fost pentru liderul pieţei locale de asigurări de viaţă cel mai bun an din ultimul deceniu, iar indicatorii de business sunt peste nivelul înregistrat înainte de criza financiară, potrivit lui Marius Popescu, directorul general al NN Asigurări de Viaţă, compania care deţine peste 40% din piaţa locală de profil.

Rezultatele au fost obţinute pe fondul evoluţiei pozitive a economiei şi interesului în creştere al românilor pentru asigurarea sănătăţii şi a viitorului financiar prin asigurări cu componentă de economisire şi pensii private.

NN a revenit astfel la nivelul rezultatelor înregistrate înainte de criza financiară şi a raportat prime brute subscrise de 661,7 milioane lei, în creştere cu 5,2% faţă de volumul raportat în 2015, pe segmentul asigurărilor şi active totale de peste 12 miliarde lei pe segmentul pensiilor private.

"2016 a fost un an foarte bun pentru business-ul nostru, în contextul creşterii economice record a României din perioada post-criză, susţinută de politici monetare şi fiscale stimulative. Astfel, redresarea mediului de afaceri per ansamblu, creşterea numărului de angajaţi din economie şi a valorii beneficiilor oferite acestora s-au reflectat atât în evoluţia vânzărilor asigurărilor de viaţă şi de sănătate, cât şi a pensiilor facultative", a declarat marţi directorul general al NN Asigurări de Viaţă, la o întâlnire cu presa. AGERPRES