Lidia a facut parte din echipa Vodafone 13 ani, perioadă în care a condus activitatea de PR şi comunicare externă, inclusiv pentru Fundaţia Vodafone România.

Vodafone îi multumeste Lidiei pentru contribuţia ei deosebită la promovarea brandului şi imaginii Vodafone. Lidia Solomon s-a alăturat Vodafone în iulie 2001, iar de atunci a ocupat mai multe roluri acoperind zonele de comunicare cu media, comunicare internă, brand şi marketing PR, CSR, fiind, de asemenea, membru în Board-ul Fundaţiei Vodafone România. Succesorul va fi anunţat în perioada imediat următoare.

Vodafone România a pierdut, în perioada aprilie – iunie 2014, aproape 92.000 de clienţi, numărul total al acestora fiind de 8.567.752 clienţi, în scădere cu 1,05% comparativ cu perioada similară din anul anterior.
 
La 30 iunie 2014, abonaţii serviciilor Vodafone reprezentau 41,6% din baza de clienţi, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 58,4%. Utilizatorii serviciilor post-paid au crescut cu 1,1 puncte procentuale de la un trimestru la altul şi cu 1,2 puncte procentuale, de la un an la altul.