Magazinele lanţului german de tip discount Lidl au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.

Lidl, care a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, anul trecut, de la Plus, a deschis, începând cu 6 octombrie, 22 de magazine noi în România; pentru ultimii discounteri intraţi în piaţă, “interesante“ sunt oraşele cu peste 30.000 de locuitori.

Retailerul german are grijă să crească şi online. La doar jumătate de an de la lansare, pagina de Facebook Lidl România are deja 135.000 fani şi a găzduit până acum şase concursuri. Ultiuma provocare: între12 -18 decembrie, clienţii magazinelor sunt invitaţi să îşi facă o fotografie amuzantă “la costum”, iar peste 120 dintre participanţi vor fi premiaţi prin tragere la sorţi.

Lidl România a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.

Prezent în peste 20 de ţări, Lidl deţine o reţea de peste 9.000 de magazine în care îşi desfăşoară activitatea peste 170.000 de angajaţi.