Magazinele lanţului german de tip discount Lidl au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.
Parte a grupului Lidl&Schwarz, care deține cea mai mare rețea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, în 2010, de la Plus și a deschis, într-o singură zi – 6 octombrie 2011, 11 magazine noi în România.
Pentru ultimii discounteri intraţi în piaţă, „interesante“ sunt oraşele cu peste 30.000 de locuitori. Lidl România a înregistrat, în 2010, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.
Lidl deschide al 135-lea magazin
9 februarie 2012, 11:50
Ultima modificare în 9 februarie 2012, 13:50
Lidl continuă investiţiile în țară și deschide, pe 13 februarie, un nou magazin în Constanța, pe strada Baba Novac 195. Reţeaua sa din România ajunge astfel la 135 de magazine.
Etichete: expansiune,
lidl,
retail
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook