Lidl continuă investiţiile în țară și deschide, pe 6 februarie, un nou magazin în București, în sectorul 5. Reţeaua sa din România ajunge astfel la 134 de magazine.
Magazinele lanţului german de tip discount Lidl au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.
Parte a grupului Lidl&Schwarz, care deține cea mai mare rețea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, în 2010, de la Plus și a deschis, într-o singură zi – 6 octombrie 2011, 11 magazine noi în România. Pentru ultimii discounteri intraţi în piaţă, „interesante“ sunt oraşele cu peste 30.000 de locuitori.
Discounterul va deschide următorul magazin la Constanța. Lidl România a înregistrat, în 2010, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.