Ultimele două deschideri din acest an calendaristic sunt planificate pentru 21 decembrie, la Constanța și Tulcea. Astfel, compania va încheia anul 2017 cu 220 de magazine.
„2017 a fost un an foarte bun pentru noi. Am deschis și unități construite după un concept de design actualizat”, a spus Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
În octombrie 2017, compania a inaugurat un nou magazin cu acoperiș verde, în Constanța, ca parte a strategiei sale de sustenabilitate și protejare a mediului înconjurător. Constanța a fost ales ca oraș pentru implementarea acestei tehnologii verzi în acoperișul unei unități Lidl, pentru a crește proporția spațiilor verzi amenajate din zonă, una cu o densitate foarte mare a populației.
La începutul acestui an, Frank Wagner spunea că în 2017 își propune să menţină ritmul constant de expansiune şi să crească reţeaua cu cel puţin 10 magazine noi. ”Odată cu extinderea rețelei, creăm noi locuri de muncă, iar, în 2017, estimăm că vom oferi aproximativ 500 de noi locuri de muncă la nivelul întregii ţări. Încă de la intrarea pe piaţa din România, ne-am propus să contribuim la susţinerea economiei locale, astfel că am reuşit ca, până în acest moment, să colaborăm cu peste 100 de producători români”, spunea acesta.