Discounterul Lidl, care îşi va face în curând intrarea pe piaţa românească prin deschiderea primelor magazine, a achiziţionat reţeaua „concurentă” Plus. Tranzacţia vizează magazinele din România şi Bulgaria. În România, reţeaua Plus numără 96 de magazine, iar în Bulgaria 23.
Plus Discount România, controlată de grupul german Tengelmann, a încheiat anul 2008 cu o cifră de afaceri de 227,2 milioane de euro. Pe plan local, Plus era al doilea mare jucător pe piaţa retailului de tip discount, după Penny Market.
Reţeaua Lidl, unul dintre cei mai mari jucători europeni de pe piaţa discounterilor, a anunţat că anul acesta va deschide primele magazine din România, deşi îşi deschisese o filială încă din 2006. Reţeaua face parte din concernul german Lidl & Schwarz Co & KG, cu activităţi în domeniul comerţului alimentar în peste 20 de ţări din Europa. Grupul operează în România reţeaua de hipermarketuri discount Kaufland.
Pe lângă tranzacţia cu magazinele Plus, Lidl are în vedere şi deschiderea altor magazine. Compania a achiziţionat deja terenuri în Capitală, dar şi în restul ţării, şi, potrivit informaţiilor de la primării, a primit autorizaţii de construcţie a magazinelor în peste 20 de localităţi. Detalii aici.
În prezent, recrutarea de personal este în desfăşurare, compania fiind interesată de candidaţi pentru departamentele de vânzări, logistică, HR şi financiar.
DETALII:
Citeşte şi Lidl intră pe piaţa românească la 200 de metri de concurenţă.