Preţurile sejururilor variază în funcţie de hotel, serviciile dorite şi de perioadă, iar pentru ofertele de vacanţă, Lidl are parteneriate cu FTI Touristik şi Neckermann.
De exemplu, un pachet de două persoane ce include cazare pentru şapte nopţi cu demipensiune la hotelul lui Gheorghe Hagi – Iaki din Mamaia -, costă, între13-20 august, 924 de euro, conform lidl-reisen.de. Tot în Mamaia, la hotelul Majestic, dar în perioada 27 mai – 6 iunie, doi adulţi au de plătit 288 de euro pentru zece nopţi cazare cu mic dejun. Prețul se dublează dacă turiştii aleg cazare cu demipensiune.
Pentru nemții care vor o vacanță în Delta Dunării, unul din pachetele turistice vândute de Lidl pentru perioada 12-19 mai include cazare pentru şapte nopţi cu mic dejun la hotelul Wels din Bălţenii de Sus şi costă 364 de euro.
În Germania, Lidl operează peste 3.000 de magazine.
Reţeaua Lidl din România numără 136 de magazine. Parte a grupului Lidl&Schwarz, care deține cea mai mare rețea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, în 2010, de la Plus și a deschis, într-o singură zi – 6 octombrie 2011, 11 magazine noi în România.
Lidl le vinde nemților pachete turistice pe litoralul românesc şi în Delta Dunării
4 aprilie 2012, 10:15
Ultima modificare în 4 aprilie 2012, 13:15
Litoralul şi Delta Dunării sunt, mai nou, în oferta de vacanţe pentru clienţii din Germania a retailerului de tip discount Lidl. Anul trecut, turiştii germani puteau opta doar pentru un circuit în România, care includea vizite în Bucureşti, Piteşti, Sibiu, comuna Biertan, Sighişoara, Lacul Roşu, comuna Hărman, Braşov, Bran şi Predeal.
Etichete: Delta Dunarii,
lidl,
litoralul românesc,
turism
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Pizza Hut pregăteşte ieşirea cu PHD în provincie
- „4.700 de produse în permanenţă la ofertă” – ultima găselniță de marketing a celor de la Kaufland
- Miza pe export: Hofigal ţinteşte dublarea vânzărilor pe pieţele externe
- 10 TB pe un singur disc DVD
- Retailerul de modă Camaïeu va deschide trei magazine în mall-urile lui Dascălu
- DESCOPERIRE: Un nou zăcământ de ţiţei estimat la 1,5 milioane de tone, în zona oraşului Pâncota, din Arad
- Acordurile de concesiune cu Chevron cuprind obligaţiile de mediu
- Directorul Transelectrica preferă trecerea companiei în subordinea Ministerului Finanţelor
- Încă un magazin Flanco, la Cluj
- V de la Vintage, colecția de primăvară