Lidl continuă investiţiile în România şi va număra - dacă planul companiei se va realiza - 200 de magazine, la sfarșitul acestui an. Valoarea investițiilor bugetate depășește 20 de milioane de euro.
Retailerul german de tip discount Lidl, care de la începutul anului a inaugurat 19 magazine, vizează pentru expansiune oraşele cu peste 30.000 locuitori. În prezent, Lidl operează 148 de magazine.
O altă direcţie a dezvoltării companiei este legată de mărcile proprii. Magazinele lanţului german au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.
În afară de reţeaua de magayine, Lidl operează în România şi trei centre logistice, la Chiajna, Nedelea şi Iernut (deschis la 1 septembrie 2012). Centrul de la Iernut a creat peste 150 de locuri de muncă care aprovizionează 57 de magazine.
Parte a grupului Lidl&Schwarz, care deține cea mai mare rețea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, în 2010, de la Plus și a deschis, într-o singură zi – 6 octombrie 2011, 11 magazine noi în România.
Lidl România a înregistrat, în 2010, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.
Lidl este a doua reţea de retail modern din România, după Mega Image (157).