Alertă în magazinele Lidl! Retailerul are probleme în Marea Britanie
Încheiem anul, iar tot mai mulți clienți ai marilor retaileri încep să-și achiziționeze produsele pentru perioada sărbătorilor de iarnă. Cu toate acestea, conform ultimelor informații disponibile din partea reprezentanților Lidl, apar anumite provocări. Anunțul a apărut în presa britanică.
Nu este prima dată când există probleme cu anumite produse puse la vânzare de Lidl. Cu toate acestea, finalul anului 2023 l-a plasat pe marele retailer într-o poziție dificilă. Lidl a fost nevoit să retragă mai multe sortimente de produse extrem de populare în Marea Britanie.
La finalul lunii noiembrie, Lidl Marea Britanie se confruntă cu provocări majore. Retailerul a raportat o pierdere înainte de impozitare în valoare de 75,9 milioane de lire sterline pentru întregul an. Această cifră reprezintă o schimbare semnificativă față de profiturile de 41,1 milioane de lire sterline înregistrate în anul 2022.
Situația nu a fost simplificată de faptul că Lidl a retras de urgență creveții mari XXL Ocean Sea Cooked and Peeled Large Prawns. Se pare că aceste produse conțin substanțe numite sulfiți, care nu apar și pe etichetă.
Acest lucru înseamnă că cei care au sensibilitate la dioxidul de sulf sau la sulfiți vor fi în pericol în momentul consumării acestor produse. Ambalajele de 1 kg afectate prezintă o dată limită de consum până în ianuarie 2025.
Agenția pentru Standardele Alimentare a anunțat, recent, că produsul poate fi returnat. Consumatorii își vor putea recupera toți banii.
Mesajul transmis de Lidl Marea Britanie
Lidl Marea Britanie îi îndeamnă pe consumatori să returneze produsul, pentru a obține rambursarea completă.
„Lidl GB recheamă produsul de mai sus de la clienți și a fost rugat să contacteze organizațiile relevante de sprijin pentru alergii, care le vor spune membrilor lor despre rechemare.
Aceste anunțuri explică clienților de ce produsul este retras și le spun ce trebuie să facă dacă au cumpărat produsul. Dacă ați cumpărat produsul de mai sus și aveți o sensibilitate la dioxidul de sulf și/sau la sulfiți, nu îl consumați.
În schimb, returnați-l la magazinul de unde l-ați cumpărat pentru o rambursare integrală, cu sau fără chitanță.”, se arată în comunicatul emis de Lidl.
Lidl Marea Britanie atribuie pierderile înregistrate în acest an creșterii costurilor și expansiunii prin deschiderea a peste 50 de magazine, în 2023. Retailerul subliniază că a crescut cota de piață în competiția cu rivalii și afirmă că a onorat promisiunea de a oferi prețuri mai accesibile pentru consumatori.