Inspectorii de la Protecţia Consumatorului au făcut verificări după ce un client a făcut o reclamaţie. Din cercetările efectuate a rezultat că apa minerală provenea din sursa F4 Roşu Vatra Dornei, judeţul Suceava, un izvor care nu este recunoscut de Societatea Naţională a Apelor Minerale.
În replică, Lidl a anunțat că este vorba despre o problemă de etichetare, iar sănătatea consumatorilor nu a fost în niciun moment afectată.
„Am retras o parte din apa minerală Saguaro de 2L furnizată de unul dintre producătorii noştri. Motivul pentru retragerea apei a fost etichetarea greşită privind descrierea sursei de îmbuteliere a apei. Putem confirma prin intermediul buletinelor de analiză puse la dispoziţie de producător, că apa minerală Saguaro de 2L nu prezintă probleme de calitate (…) După remedierea neconcordanţelor privind etichetarea, apa minerală Saguaro de 2 litri de la respectivul producător se va regăsi spre vânzare în toate magazinele Lidl din ţară”, se arată într-un comunicat al Lidl remis presei.
Retailerul operează o reţea locală de 174 magazine.