Compania Life Care a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 10%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul diversificării portofoliului de produse, dar şi a evoluţiei business-ului pe piaţa externă. În cei 11 ani de activitate, Life Care a vândut de peste 100 de milioane de dolari.
„În 2016, anul celei de-a 11-a aniversări a companiei, ne-am concentrat pe extinderea internațională, prin deschiderea livrării directe către Europa și prin consolidarea afacerilor în alte țări europene decât România și Ungaria. De exemplu, în Ungaria, unde suntem prezenți de peste 5 ani și avem o rețea stabilă de parteneri, am înregistrat o creștere a vânzărilor cu 50% în ultimul an. Acest lucru ne-a încurajat să continuăm dezvoltarea businessului și în alte țări din Europa””, a spus Gabriel Dumitru, Chief Executive Officer Life Care.
Life Care este prima companie BIO 100% românească ce comercializează, la nivel național și internațional, produse cosmetice terapeutice și de înfrumusețare, suplimente alimentare și produse de curățenie, devenind cea mai mare companie de vânzări directe din România și Europa de Est.