Fujitsu se relansează pe piața consumer din România cu gama de laptopuri Lifebook, care reunește și brandurile anterioare Amilo și Esprimo Mobile.
Fujitsu Technology Solutions revine în atenția publicului cu gama de laptotpuri reunite sub un singur brand – Lifebook. Notebookurile care anterior erau vândute sub brandul Amilo și sub Esprimo Mobile au fost aduse sub cel de Lifebook, care acoperă acum toate zonele de consum, cu prețuri de la 400 de euro până la 2.000 de euro.
„Producem laptopurile numai în Germania și în Japonia, astfel putem controla foarte bine calitatea prduselor, lucru la care ținem foarte mult”, a declarat Mădălin Andrei, Channel Manager al Fujitsu.
Noua linie de notebookuri include modele desktop replacement, ultraportabile și Tablet PC. Fujitsu însă nu intră în zona de netbookuri, decizia companiei fiind de crearea a unor laptopuri de dimensiuni reduse (11-12 inch), la prețuri rezonabile și performanțe de laptop. „Trendul la nivel global printre utilizatorii de netbook este de a migra către un laptop cu dimensiuni apropiate”, spune Mădălin Andrei.
Cele trei categorii ale Lifebook includ All-Round, cu aplicații standard pentru home și office, Advanced, cu aplicații de mobile office, și Superior, gama cu performanțe ridicate. Toate produsele au la bază procesoare Intel multi-core i5, i7 și vPro. Unele dintre modele au inclusă și tehnologia anti-theft (împotriva furtului), iar procesoarele vPro oferă și posibilitatea comunicării la distanță cu un laptop aflat la un angajat. „La fiecare 53 de secunde se fură un laptop undeva în lume. Evident că tehnologia anti-theft este tot mai cerută”, a declarat Manuela Oprișan, PR Manager pe Europa Centrală și de Est la Intel.
Fujitsu va lansa și o companie de promovare „The End Of Sorry”, prin care se dorește evidențierea performanțelor laptopurilor, inclusiv bateria cu o durata de utilizare de până la 13 ore. „Adică va fi nevoie tot mai puțin de conectarea la o priză, ceea ce reduce posibilitatea de a-ți cere scuze pentru că nu mai ai baterie”, a declarat Ileana Stroe, PR Manager la Fujistu.
Din seria A de laptopuri, Fujitsu a prezentat LIFEBOOK A530 şi LIFEBOOK AH530, care sunt destinate atât segmentului business cât şi consumer. Cele două notebook-uri deţin un ecran LCD anti-glare de 15,6 inch şi HDMI integrat. Laptopurile includ WLAN, Bluetooth şi conectivitate opţională 3G/UMTS, iar preţurile pornesc de la 399 Euro şi pot ajunge până la 2100 Euro pentru modelele cu toate dotările incluse.
Din aceeaşi gamă, dar destinat unui public diferit, face parte şi modelul LIFEBOOK AH530 GFX. Notebook-ul deţine o placă video cu o memorie de 1GB, ATI Mobility Radeon HD550v, şi este dedicat utilizatorilor ce lucrează cu aplicaţii cu cerinţe mari de sistem.
Seria T vine cu LIFEBOOK T580, care este un tablet PC cu un ecran de 10,1 inch, o alternativă pentru utilizatorii ce folosesc echipamente fără tastatură, cu doua port-uri USB, cititor de carduri SD şi SmartCard, webcam, ieşire pentru monitoare VGA şi ecrane HDMI. Ecranul echipamentului este dotat cu un senzor de lumină care reglează automat luminozitatea. LIFEBOOK T730 şi LIFEBOOK TH700 sunt cele mai noi modele de Tablet PC Fujitsu, ambele modele având posibilitatea de a include opţional un modul GPS. Ecranul celor două modele are o diagonală de 12,1 inch.