Important este să creștem vânzările pe metru pătrat, nu să avem un lanț de parfumerii. Lanțul, de fapt, contrazice exclusivismul. Decât să ai două parfumerii mici, mai bine una mare, cu un portofoliul bogat“, spune Madeleine Florescu, proprietara Madison. Prin urmare, a închis cele două Madison din București și a redeschis, în prima jumătate a lui iunie, într-o locație de trei ori mai spațioasă (Calea Dorobanți nr. 152), o parfumerie mai mare (150 mp) şi cu o gamă de produse extinsă şi în zona de machiaj şi îngrijire a pielii.
De altfel, businessul de cosmetice nu-i este deloc străin proprietarei Madison. Madeleine Florescu are o experienţă de13 ani în industria de cosmetice de lux din Statele Unite, unde a început vânzând rujuri. A studiat la Fashion Institute of Technology și a lucrat pentru branduri precum Dior, Clinique sau Kanebo (cinci ani în top management). Manager format pe piața americană a luxului, Florescu s-a întors în ţară şi, în 2005, a preluat funcția de director general al Geroaslan, iar din februarie 2007 a demarat propria afacere – Madison. Cum afacerea a devenit suficient de stabilă, Florescu a extins conceptul de «haute parfumerie» și la vecinii din Vest – a deschis, în octombrie 2011, prima Madison din Budapesta.
„Ambiţia mea a fost să acopăr tot segmentul de beauty, nu doar parfumeria. Acum mi-a permis spaţiul”, mărturiseşte Madeleine. „Încă de anul trecut – continuă ea – am simţit ca este momentul să ne extindem nu doar în alte ţări cu Madison, ci şi că avem potenţial şi o bază de clienţi care ne permite să dezvoltam noi categorii de produse exclusive”.
Madison înseamnă, în 2012, un business de un milion de euro și un portofoliu de circa 40 de branduri, la un catalog de peste 1.500 de produse. „Teoretic, ar trebui să ne dublăm cifra de afaceri la sfârşitul lui 2013. 2 milioane de euro e o cifră realistă”, consideră Madeleine Florescu.
Madison are în portofoliu parfumuri (Editions de Parfums Frederic Malle , Six Scents, Agonist, Eight&Bob, Kilian, Annick Goutal, Creed, Ineke San Francisco, Claus Porto sau Eau d’Italie), produse se îngrijire a pielii şi machiaj (Cellcosmet Switzerland, Sepai Skincare Technology, Beauty by Clinica Ivo Pitanguy, By Terry, Jane Iredale mineral cosmetics, Kjaer Weis, Deborah Lippmann nail collectioncreme), produse pentru păr (David Mallett) şi pentru bărbaţi (Taylor of Old Bond Street), dar şi lumânări şi produse pentru casă (Baobab collection, Acqua di Stresa, Koju, Renoma)
Madison are în baza de date 3.500 de clienți ”fideli”, care cumpără de două-trei ori pe an; valoarea medie a bonului de cumpărături este de 280 de euro.