Producatorul de apa minerala Lipomin Lipova mizeaza pe o cota de piata de 12% in 2009, dupa ce in acest an va atinge cel mai probabil o cota de 9-10% din piata. De asemenea, compania vizeaza anul viitor atingerea unei cifre de afaceri de 15 milioane de euro.

Compania are in plan sa isi dubleze capacitatea de productie, pana la 150 milioane de litri, dupa ce a intrat pe segmentul de apa minerala naturala plata cu brandul Carpatina, zona pe care nu o acoperea pana in acest moment. Din totalul vanzarilor, apa plata va detine o pondere de 30%.

Carpatina SA a intrat in portofoliul Lipomin SA in februarie 2006, dupa ce i-a fost achizitionat pachetul majoritar de actiuni. Carpatina a intrat pe segmentul de apa plata odata cu achizitia in cu o luna a îmbuteliatorului Herculane Water. Compania va investi in acest an 4 milioane de euro in fabrica Herculane.

Societatea a mai anuntat ca are in plan ca anul viitor sa intre pe piata bauturilor energizante, still drinks, precum si a apelor cu arome. Totodata, pentru urmatorii trei ani, Lipomin are ca obiectiv clasarea intre primii trei jucatori pentru fiecare segment de piata pe care se va afla.

In acest moment Lipomin se afla in 55-58% dintre punctele de vanzare din tara, 60% realizandu-se prin marile lanturi de magazine iar 40% prin distribuitorii regionali. In 2009 brandurile Lipomin vor fi prezente in cel putin 80% din locatiile de vanzare din tara.

Lipomin se gandeste, de asemenea, sa intre pe pietele din regiune in 2009, dupa ce a testat piata din Ungaria prin lansarea brandului Lipova, care a inregistrat succes.