Liviu Vârciu va prezenta un show de dating în curând, la Antena 1.  Astfel, 20 de femei își vor caută bărbatul visurilor în emisiunea ”Rămân cu tine”, prezentată de celebrul om de televiziune.

Show cu 20 de femei

”O să fiu un fel de Cupidon mai mic”, a declarat Liviu Vârciu, conform comunicatului emis de postul de televiziune.

”Rămân cu tine” este un quizz-show de dating, provocator și plin de surprize, în care 20 de femei cu atitudine, care au propriile așteptări și dorințe de la bărbatul pe care îl vor alături, încearcă să-și găsească partenerul visat.

Din mai mulți potențiali parteneri, fiecare doamnă sau domnișoară va alege cu cine dorește să rămână. Ele vor fi ajutate în acest demers de Liviu Vârciu, prezentatorul show-ului. Înscrierile se fac pe casting.a1.ro.

”Un Cupidon mai mic”

”Cine poate mai bine decât mine să aibă ochiul atât de bine format încât să poată spune cine cu cine se potrivește? Și asta pentru că am trăit ceva la viața mea și toată experiența pe care am acumulat-o o s-o pot folosi la această emisiune. Mă bucur că o să pot cupla oameni, la Rămân cu tine, că o să-i pot face astfel fericiți”, a spus Liviu Vârciu.

”O să fiu un fel de Cupidon mai mic. Rămân cu tine va fi o emisiune cu de toate, o emisiune cu final fericit, indiferent dacă cei doi vor rămâne sau nu împreună”, a mai declarat Liviu Vârciu, prezentatorul show-ului.

Format internațional de televiziune

”Rămân cu tine” este un show de întâlniri provocator, electrizant și amuzant, în care primele impresii chiar contează. 20 de doamne și domnișoare care știu exact ce vor de la un tip își pot găsi partenerul mult visat prin intermediul acestui show.

Potențialii parteneri care apar în fața lor vor trebui să le impresioneze nu doar din punct de vedere fizic, ci și prin atitudine, preocupări, fel de a fi, hobby-uri urmând ca, în final, dacă vor trece cu bine de toate aceste ”hopuri”, să iasă la o întâlnire. În urma acestei întâlniri, se va decide dacă cei doi rămân sau nu împreună.

În ultimii 20 de ani, ”Take me out” a fost realizat aproape pe tot mapamondul, bucurându-se de mare succes în țări precum Marea Britanie, Germania, Danemarca, Italia, Olanda, Canada. Indonesia, Korea, Irlanda, Thailanda, Franța, Belgia, China sau Australia.