Noul record mondial înregistrat de Loctite, „cel mai puternic adeziv” de tip superglue, susţine promisiunea calităţii brandului Henkel. Produsul folosit pentru acest exerciţiu este Loctite SuperBond lichid, adeziv comercial ce poate fi găsit în magazinele din întreaga lume. În România produsul a fost promovat printr-o campanie TV care s-a bucurat de un impact foarte mare în rândul publicului. Ideea creativă a spotului a avut la bază o demonstraţie a puterii Loctite: personajul principal a fost lipit de tavan cu numai câteva picături de adeziv.
Adezivii Loctite aduc soluţii rapide, puternice şi de încredere pentru uzul zilnic. Gama de produse cuprinde soluţii adaptate pentru orice nevoie, indiferent de materialele folosite: Loctite Super Bond, adeziv rapid universal sub formă lichidă, Loctite Power gel, primul super glue elastic ce asigură aderenţă chiar şi pentru materiale flexibile precum cauciucul sau pielea, Loctite Super Attak, adeziv rapid universal rezistent la umezeală.
Pentru a comunica puterea superioară a adezivilor Loctite, o nouă campanie „Hanging Man” va rula pe TV în primăvara lui 2009. Ideea centrală a campaniei constă într-o demonstraţie expresivă a puterii universale a adezivilor Loctite, care îşi dovedesc eficienţa pentru aproape orice material: metal, plastic, sticlă, lemn.