Primul Logan berlină va împlini, marţi, cinci ani de la prezentarea oficială a modelului iniţiat de Grupul Renault.
Acest program s-a bucurat, imediat după lansare, de un succes remarcabil, atât în România cât şi pe plan internaţional.
De-a lungul acestor ani, programul X90 a cunoscut o evoluţie continuă şi a atras aproape 1,5 milioane clienţi din toată lumea. Cifrele vorbesc de la sine :
– O gamă de 5 modele (Logan berlină, Logan MCV, Logan VAN, Logan Pick-Up şi Sandero) comercializate sub două mărci, Dacia şi Renault
– 1.440.000 vehicule produse, din care 1 300 000 Logan şi 140 000 Sandero
– 70 de ţări şi teritorii de pe patru continente unde este comercializată gama X90
– 9 uzine de fabricaţie din 8 ţări (România, Maroc, Rusia, India, Iran – 2 uzine, Brazilia, Columbia şi Africa de Sud)
Apariţia proiectului Logan în România a avut un impact puternic asupra economiei, antrenând dezvoltarea unei întregi reţele de furnizori.
Peste 510 000 vehicule Dacia au fost vândute pe pieţele internaţionale din anul 2004. Din acestea, mai mult de 50% au fost destinate Europei Occidentale.