spatii generoase pentru a trata subiectul pe toate partile, iar forumurile de discutii pe Internet l-au transformat in tema zilei. Au existat voci sceptice, dar si aprecieri optimiste, cumuland un val de opinii fara precedent in istoria lansarilor auto de pana acum. Unii analisti crediteaza Renault cu sanse slabe de a-si impune versiunea de baza "spartana", lipsita de servodirectie, geamuri electrice, climatizare si sistem audio, dotari care fac viata mai usoara la volan. Astfel, spun observator
spatii generoase pentru a trata subiectul pe toate partile, iar forumurile de discutii pe Internet l-au transformat in tema zilei. Au existat voci sceptice, dar si aprecieri optimiste, cumuland un val de opinii fara precedent in istoria lansarilor auto de pana acum. Unii analisti crediteaza Renault cu sanse slabe de a-si impune versiunea de baza „spartana”, lipsita de servodirectie, geamuri electrice, climatizare si sistem audio, dotari care fac viata mai usoara la volan. Astfel, spun observatorii pietei, Logan se va apropia prin pret de modelele concurentilor, ale caror versiuni de baza sunt mai generoase la capitolul dotari. Din septembrie, noul model isi incepe aventura mondiala pornind din Romania, de la uzina Dacia din Colibasi. Insa cei care au pregatit 5.000 de euro pentru a-si cumpara inca de atunci o masina va trebui sa mai scoata bani din buzunar. Pentru inceput, pe piata vor fi introduse versiuni mai avansate, deci cu preturi mai mari, si asta pentru a nu „fura” potentialii clienti ai modelelor Dacia Solenza si Renault Clio. Conceputa sa reziste la drumurile accidentate din Romania sau de oriunde si la frigul siberian, masina are o alura actuala si un nume a carui pronuntie rimeaza mai degraba cu Renault decat cu Dacia. „Pariul indraznet” facut in urma cu ani buni de presedintele Renault, Louis Schweitzer, a devenit realitate, insa drumul pana la succesul de piata este lung.
Business: Logan – o Dacie imbracata dupa moda de la Paris pag. 30