Adus direct din România, Loganul, realizat sub emblema Renault, va fi comercializat în Emiratele Arabe Unite, având ca public ţintă clasa de mijloc.
Apariţia Loganului în peisajul acestei ţări arabe este destul de inedit, întrucât Emiratele Arabe sunt cunoscute pentru cheltuielile mari pe care le are în industria auto. Logan se va dori a fi o alternativă la modelele accesibile existente deja pe piaţă.
Într-o zonă geografică în care petrolul este la el acasă, strategie Renault de a lansa o maşină care consumă relativ puţin ar putea părea inedită, însă presa locală remarcă faptul că producătorul de automobile va trebui să detalieze foarte minuţios care este sensul termenului de clasă de mijloc, în condiţiile în care mărci de renume precum Porsche aleg să-şi testeze maşinile în nisipurile din Dubai, tocmai pentru a atrage atenţia clienţilor arabi.
Realizat sub emblema Renault, Loganul din Emiratele Arabe va avea un motor 1.6i 16V de 105 cai putere (185 km/h viteză maximă şi 11,9 secunde de la de la 0 la100 km/h cuplat cu o cutie automată şi dotat cu ABS, direcţie asistată, climatizare, un singur airbag, geamuri electrice şi radio CD player.
Preţul acestuia va fi undeva aproape de 8.000 de euro, fapt ce-i face pe jurnaliştii locali să se întrebe cine va cumpăra Loganul într-o ţară arabă bogată.