Aşteptarea în linie sau statul la coadă aşa cumeste mai cunoscut, naşte o discuție serioasă în privinţa a cât de mult valorează timpul pentru o persoană. Dar dacă o persoană este dispusă să aștepte la coadă, asta înseamnă că nu apreciază timpul pe care îl are? Nu neapărat. Unele cozi sunt inevitabile, cum sunt cele de la cabinetele medicale, altele sunt enervante, cum ar fi cele de la farmacie, iar unele sunt voluntare, cum este cazul Chipotle, scrie The Atlantic.

Timpul petrecut de americani la coadă în fiecare an este de aproximativ 37 miliarde de ore. Pentru afaceri, cozile sunt săbii cu două tăișuri: pe termen lung, așteptarea poate frustra clienții dar cozile pot spori, de asemenea, reputația unui magazin, mai ales în cazul în care acesta este un restaurant.

Aceste două calități diferite ale cozilor au făcut ca magazinele să aibă abordări diferite. Pentru magazinele unde clienții sunt încordaţi în timp ce stau la coadă, varietatea de posibilităţi de distragere a atenţiei este cea mai mare. Un studiu a aratat că posibilitatea unui cumparator de a abandona o coadă constă în distragerea atenţiei.

Retailerii fac de multe ori acest lucru prin oferirea unui impuls constând în posibilitatea efectuării altor cumpărături conexe, sau distragerea atenţiei prin muzică sau diferite ecrane pe care cei interesaţi văd diverse reclame sau alte materiale publicitare.

Și cum ecranele mobile sunt de obicei chiar în buzunarul clientului, Wi-Fi gratuit poate face așteaptarea, cum ar fi în cazul întârzierilor zborurilor, mult mai tolerabilă.