Începând cu 2013, Logitech a lucrat la reinventarea companiei prin inovarea produselor sale. Cele mai noi dispozitive reprezintă o expresie ale acestor schimbări, Logitech aflându-se în proces de schimbare a identităţii de brand. În următorul an, veţi recunoaşte noile culori îndrăzneţe şi design-uri simple pe Logitech.com, pe platformele de social media, ambalaje şi display-urile in-store.
“Procesul de rebranding a Logitech a început cu ceva timp în urmă prin crearea de produse care îmbină design-ul şi tehnologia, oferind experienţe incredibile pentru utilizatori”, a precizat Bracken Darrell, CEO şi preşedinte Logitech. “Am organizat o echipă de design redutabilă, condusă de Alastair Curtis. Design-ul este, de acum, în centrul a tot ceea ce facem. Atenţia pe care o dăm acestuia transcede clasica definiţie. Pentru noi, design-ul reprezintă o îmbinare a tehnologiei avansate cu strategia de business şi insight-urile venite de la utilizatori.”
Ca parte a reinventării brand-ului, numele Logi va însoţi produse selecţionate în categoriile existente, iar câteva suprize sunt aşteptate în noile categorii.
“Logitech a trecut prin schimbări majore, creând o identitate care reflectă pe deplin ceea ce suntem astăzi şi ceea ce vom fi în viitor”, a precizat Alastair Curtis, chief design officer în cadrul Logitech. “O transformare a unei companii de o asemenea magnitudine are nevoie de o schimbare la fel de îndrăzneaţă a brandului său.“