“Sunt convins că această țară are un potențial extraordinar de creștere. În ciuda turbulenţelor macroeconomice şi a unui mediu competitiv destul de pronunțat, pentru noi 2012 promite să fie un an foarte interesant, cu noi lansări”, anunță Gilles Antoine (foto).

Noul country-manager al L’Oreal România şi-a început cariera în urmă cu 17 ani în cadrul L’Oréal Franța, în domeniul vânzărilor. Antoine a ocupat în cadrul grupului diferite funcții în diferite țări, precum Mexic, Brazilia și Venezuela.

Compania L’Oreal, lider mondial în cosmetice si parfumerie, este prezentă pe piața produselor de înfrumusețare de peste 100 de ani și a construit un portofoliu impresionant de 23 branduri internaţionale. Cu vânzări în valoare cca 19 miliarde de euro în primele trei semestre ale anului 2011, L’Oréal este prezent în 130 de ţări şi are 66.600 de angajați.
 L’Oreal, care este prezentă pe piața locală de peste 14 ani, are peste 130 de angajați și numără un portofoliu de 9 branduri.
Piata romaneasca de cosmetice (fara șampoane), este estimata de Euromonitor, corpul de statistica economica al UE, la 600–650 mil. euro; romanul prins in statistici cheltuie 17 euro, anual, pe cosmetice, de aproape șase ori mai putin decat slovacii, arata un studiu despre consumul national realizat in 13 tari din Europa de Sud-Est, dat publicitatii de L’Oréal.